COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK
Alt om slankemad

Spis maven flad

27. juni 2014

Elsker du at spise, men vil du gerne have en flad mave? Spis maven flad! Se hvilke madvarer du skal spise for, at få den flade mave du går og drømmer om her.

Det lyder måske for godt til at være sandt, at man kan spise sin mave flad, men sandt er det altså. Jeg har fundet nogle madvarer, som du skal spise for at få en flad mave på in.dk. Jeg har også fundet nogle madvarer, som du skal undgå på alun.dk. Se eksempler på tips og hvilke madvarer du skal spise herunder. Husk træning ikke er nok, kosten er vigtig, derfor spis maven flad!

Spis maven flad – TIPS!

  • Indtag to eller tre af nedstående fødevarer i hver af dine store måltider og mindst en af dem ind dine daglige snacks.
  • Spred din mad ved hvert måltid til få en kombination af protein, kulhydrater, og fedt.
  • Sørg for at du får en lille smule protein i hver snack.

Dette skal du spise

  • Mandler og andre nødder
  • Bønner og bælgfrugter
  • Spinat og andre grønne grøntsager
  • Mejeriprodukter
  • Havregrød
  • Æg
  • Kalkunpålæg
  • Peanut butter
  • Fuldkornsbrød
  • Olivenolie
  • Proteinpulver
  • Bær

Mandler og andre nødder

Mandler og andre nødder opbygger muskler og reducerer trang til søde sager. Forebygger fedme, hjertesygdomme, muskel tab, rynker, kræft, forhøjet blodtryk.

Bønner og bælgfrugter

Bønner og bælgfrugter opbygger muskler, hjælper til med at forbrænde fedt og regulerer fordøjelsen. Forebygger fedme, tyktarmskræft, hjertesygdomme og forhøjet blodtryk.

Spinat og andre grønne grøntsager

Spinat og andre grønne grøntsager neutraliserer frie radikale (Molekyler, der fremskynder aldringsprocessen) Forebygger kræft, hjertesygdomme, slagtilfælde, fedme og knogleskørhed.

Mejeriprodukter

Mejeriprodukter opbygger stærkere knogler og fyrer op for vægttab. Forebygger knogleskørhed, fedme, forhøjet blodtryk og kræft.

Havregrød

Havregrøn øger energien, reducerer kolesteroltallet og fastholder blodsukkeret. Forebygger hjertesygdomme, diabetes, tyktarmskræft og fedme.

Æg

Æg opbygger muskler og forbrænder fedt. Forebygger fedme.

Kalkunpålæg

Kalkunpålæg opbygger muskler og styrker immunforsvaret. Forebygger fedme.

Peanut butter

Peanut butter opbygger muskler og forbrænder fedt. Forebygger fedme, muskel tab, rynker og hjerte karsygdomme.

Fuldkornsbrød

Fuldkornsbrød forhindrer kroppen fra at lagre fedt. Forebygger fedme, kræft, for højt blodtryk og hjertesygdomme.

Olivenolie

Olivenolie sænker kolesteroltallet og styrker immunsystemet. Forebygger fedme, kræft, hjertesygdomme og for højt blodtryk.

Proteinpulver

Proteinpulver opbygger muskler og forbrænder fedt. Forebygger fedme.

Bær

Bær beskytter hjertet, styrker synet, forbedrer balancen, koordinationen, og korttidshukommelsen. Forebygger hjertesygdomme, kræft og fedme.

Læs mere på bloggen

You Might Also Like